Käsittely ja toimitusaika:
Käsittelemme tilaukset arkisin pääsääntöisesti vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Toimitusaikamme vaihtelee tuotekohtaisesti. Normaali toimitusaikamme varastossamme oleville tuotteille on 2–7 arkipäivää. Normaalista poikkeava toimitusaika on ilmoitettu jokaisen tuotteen tiedoissa. Poikkeustilanteissa normaalia pidemmistä toimitusajoista ilmoitamme aina mahdollisimman pian.

Pakettien lähettäminen:
Hannas toimittaa myydyt tuotteet Postin välityksellä. Pienimmät tuotteet lähetämme kirjeitse. Voit valita haluatko lähetyksen rahdinkuljettajan toimipaikkaan, asiamiehen luo vai suoraan kotiisi.

Toimitusmaksut:
Toimitamme kaikki yli 100 euron tilaukset veloituksetta Suomeen. Postin pakettiautomaattiin toimitettuna hinta on 4,90€, nouto omasta Postista 6,90€ ja Postin kotiinkuljetus 14,00€.

Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Vaihto- ja palautusoikeus:

Muiden tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus on 14 vuorokautta. Mikäli et ole täysin tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, lähetä se takaisin 14 vrk kuluessa, niin palautamme tuotteen hinnan takaisin. Täytä mukaan vaihto- ja palautuslista ja kirjoita siihen palautuksen syy. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Tarkista aina tilaamasi tuotteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen palautuksen takaisin maksua. Maksu palautetaa 30 vrk:n kuluessa.

Tuotteiden palauttaminen :
Vie palautettavat tuotteet pakattuna lähimpään postiin tai matkahuoltoon. Kerro paketin olevan Hannasin asiakaspalautus, jolloin me huolehdimme rahtikuluista. Voit olla ennen palautusta yhteydessä myös asiakaspalveluumme hannas.shop@gmail.com.

Tuotteiden vaihtaminen:
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, palauta tuote normaalisti asiakaspalautuksena yllä olevien ohjeiden mukaan. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkokaupassa. Näin voimme parhaiten varmistaa, että toivomasi väri tai koko on saatavilla. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit postikulut. Jos olet saanut alkuperäisessä tilauksessa väärän tai viallisen tuotteen, palauta tuote asiakaspalautuksena ja täytä mukaan vaihto- ja palautuslista. Lähetämme sinulle uuden tuotteen ilman lähetyskuluja. On hyvä lähettää sähköpostia ja ilmoittaa virheellisestä tuotteesta ja varmistaa, että haluamasi tuote otetaan sinulle sivuun välittömästi.

Maksun palauttaminen :
Kun vastaanotamme palautuksesi hyvitämme maksamasi summan pikimmiten. Muista liittää mukaan tilinumerosi ja myöhemmin tarkistaa tiliotteeltasi maksun saapuminen. Palautusmaksun tulisi näkyä tililläsi viimeistään 30 päivän kuluessa palautuksesta. Jos on kulunut yli 30 arkipäivää siitä, kun olet jättänyt palautuksen Postiin, eikä palautusmaksu vielä näy tililläsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköposti:
hannas.verkkokauppa@gmail.com.

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Katso myös